هایفوتراپی انقلابی است در روش های لیفت صورت که به کمک امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا که هایفو نام دارد ، شکل گرفته است. در حقیقت این روش جایگزین مناسبی برای لیفت صورت می باشد که هیچ گونه دردی به همراه ندارد. این روزها امواج فراصوت به عنوان ابزاری شناخته شده می تواند در روش های مناسب پزشکی به کار برده شود. یکی از کاربردهای اصلی امواج فراصوت ، استفاده از آن در زمینه روش های زیبایی بدون نیاز به جراحی است. کاربرد دیگر هایفو ، استفاده از آن برای درمان تومورها است و به خاطر همین شهرت زیادی بدست آورده است.

اشعه های فراصوت تولید شده توسط دستگاه های مخصوص ساطع شده و تنها لایه هایی از پوست را مورد هدف قرار می دهند. انرژی فراصوت موجب گرم شدن بافت پوست می شود و هنگامی که سلول ها در ناحیه قرار بگیرند و به دمای معینی برسد ، باعث فرایند تخریب سلولی می شود. فرایند تخریب ، سلول ها را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کنند.

بنابراین این روش برای جوانسازی صورت به گونه ای عمل می کند که موجب افزایش کلاژن های جدید می شود. و برای لیفت صورت و گردن باعث کشیدن پوست از راه انقباض کلاژن شده و برای لاغری و زاویه دهی با تاباندن پالس های متمرکز فراصوت موجب تجزیه سلول های چربی خواهد شد.

حال تا حدودی با روش درمانی هایفوتراپی آشنا شدید ، اگر برای حفظ جوانی صورت و رفع پیری پوست خود به دنبال بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران هستید ، پیشنهاد می کنم خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید. قطعا همه افرادی که قصد دارند عمل های زیبایی بر روی پوست خود انجام دهند ، کمی مضطرب هستند. بخاطر همین ، افرادی که می خواهند مراحل جوان سازی را با روش هایفوتراپی انجام دهند این سوال برایشان پیش می آید که بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران چه کسی است؟ما در این مقاله به معرفی 10 تا از بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران پرداختیم تا کار شما را کمی راحت تر کرده باشیم.

ویژگی های بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران

یافتن بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران و ایران کار بسیار دشواری است و انتخاب یک پزشک به عنوان بهترین فرد برای انجام هایفوتراپی بسیار دشوار است. هر متخصص بر اساس اعتبار خود و سال هایی که خدمات ارائه کرده است، حرفه ای بودن خود را تعیین می کند یعنی وقتی بسیاری از بیماران با روش های درمانی بهترین دکتر هایفوتراپی به نتیجه ایده آل خود رسیده اند و از نتیجه درمان راضی هستند، نشان از اعتبار او نزد مردم دارد.

بهترین پزشکان همیشه در هر زمینه خاصی در تهران و شهرستانها فعال هستند. اما یافتن آنها کار آسانی نیست، در کل انتخاب بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران به سلیقه فرد بستگی دارد. هر فرد می تواند شخصا بهترین پزشک را انتخاب کند و با توجه به معیارهای تعیین شده از سوی خود به نتیجه مطلوب برسد. اما یک سری معیارهای کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب پزشک در نظر گرفته شود. در ادامه مقاله به ویژگی های بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران می پردازیم:

1.داشتن مدرک معتبر برای هایفوتراپی

بسیاری از موارد دیده شده است که بسیاری از جراحان و پزشکان زیبایی بدون داشتن مدرک معتبر برای انجام هایفتراپی ، اقدام به انجام خدمات این تکنولوژی کرده اند. داشتن مدرک معتبر در هر زمینه زیبایی اولین فیلتر برای انتخاب دکتر مناسب است، چرا که هر دکتری که مدرک تخصصی داشته باشد ، شما با اطمینان خاطر بیشتری می توانید برای انجام عمل زیبایی اقدام کنید.

2.بهره مندی از بهترین دستگاه ها برای هایفوتراپی

بهره مندی از بهترین دستگاه های بروز هایفوتراپی به داشتن بهترین نتیجه درمانی بسیار کمک می کند. هر چه دستگاه ها پیشرفته تر و به روزتر باشد ، ضامن سلامتی پوست شما خواهد بود و احتمال بروز عوارض موقتی کاهش می یابد.

3. استفاده از روش های مختلف برای انجام هایفوتراپی

یکی از مهم ترین ویژگی های این روش قابلیت ترکیب آن با سایر روش های جوانسازی پوست می باشد. ترکیب روش درمانی هایفوتراپی با روش تزریق ژل ، بوتاکس و تزریق چربی برای افرادی که دچار افتادگی شدید پوستی هستند ، نتیجه درمان را به صورت فوق العاده ای بهبود می بخشد.

4.توجه دکتر به سلامتی بیمار

خیلی وقت ها اتفاق افتاده که با مراجعه به دکتر زیبایی ، به این فکر می کنیم آیا دکتری که انتخاب کردیم ، سلامتی من برای او اهمیت دارد یا نه؟ هر چند این اقدام زیبایی عوارض و خطر آنچنانی به دنبال ندارد، اما در هر صورت زیبایی و سلامت پوست ما بخصوص ناحیه صورت مطرح است.

نتیجه استفاده از روش هایفوتراپی

برای انتخاب بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران باید بدانیم که بعد از انجام این روش باید شاهد چه نتیجه ای باشید یا میزان تاثیرگذاری آن تا چه حد است؟خوب است بدانید بعد از اتمام جلسه هایفوتراپی فرد به وضوح شاهد تاثیرات لیفت صورت خود خواهد بود که این اثر ، نتیجه سریع حاصل از هایفوتراپی می باشد. اما بهترین نتایج این درمان بعد از ۳ الی ۶ ماه ظاهر می شوند. بیشتر پزشکان ابتدا یک نیمه صورت را هایفو می کنند و سپس به دست بیمار یک آینه قرار می دهند تا شاهد نتایج حاصل از لیفتیگ صورت باشند و با نیمه دیگر صورت مقایسه کنند.

موارد مورد انتظار بعد از هابفوتراپی:

  • افزایش گردش خون
  • با انجام یک جلسه درمان حدود ۴ الی ۸ سال جوان تر به نظر می رسد.
  • بالا رفتن سطح الاستین و تولید کلاژن
  • بازسازی سلول های پوست
  • جوانسازی پوست
  • سفت و محکم شدن ماهیچه ها
  • کم شدن سیاهی و گودی زیر چشم
  • مستحکم شدن بافت ناحیه گونه ، غبغب و گردن
  • کم شدن چربی های جمع شده
  • کاهش اسکار و جای زخم

ماندگاری نتایج بدست آمده برای هر فردی متفاوت است. اما به طور متوسط این نتایج حداقل ۱۸ ماه الی ۲ سال باقی می ماند. البته این روش درمانی ممکن است عوارضی مانند خونریزی ، عفونت ، لخته های خونی نیز به همراه داشته باشد که در صورت یک انتخاب درست نگرانی بابت این قضیه نخواهید داشت.

کلام آخر

حال با یک نگاه به لیست بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران می توانید به راحتی یکی از آنها را انتخاب کنید. اما در رابطه با این مقاله باید بگوییم که  هدف از ارائه آن صرفا آشنایی شما با دکترهای هایفوتراپی اما در صورتی که می خواهید هایفوتراپی انجام دهید ، بعد از انتخاب هر کدام از دکترهای معرفی شده برای اطمینان بیشتر ، باید اطلاعات بهتری بدست آورید.

امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید از شما کمال تشکر را داریم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در ارتباط باشید.