وکیل طلاق توافقی را به عنوان یکی از بهترین وکیل خانواده در شیراز می توان معرفی کرد که در علم حقوق تحصیل کرده و دارای پروانه وکالت پایه یک می باشد و از نظر حقوقی با توجه به این که پرونده های زیادی را در زمینه طلاق توافقی به موفقیت رسانده است تجربه زیادی داشته در نتیجه به عنوان یکی از وکلای متخصص در این زمینه شناخته می شود. بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز بر اساس مهارت و توانایی های خود با سرعت بالایی پرونده طلاق را پیگیری و به نتیجه می رساند.

مزایای بهترین وکیل طلاق توافقی

از مهم ترین مزایای بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز خوب می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • جهت اقدام برای طلاق توافقی بایستی دادخواست مربوط به آن تنظیم و به دادگاه ارائه شود که افراد عادی با توجه به عدم آشنایی با قوانین مربوط به طلاق ممکن است این دادخواست را به صورت ناقص و یا به اشتباه تنظیم کنند که ین  امر موجب طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده خواهد شد لذا بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز با تسلطی که بر قوانین مربوطه دارد بهترین دادخواست را تنظیم و ارائه می دهد.
  • وکیل طلاق توافقی مانع از طولانی نشدن روند دادرسی خواهد شد.
  • بهره مندی از وکیل طلاق از متحمل شدن هر گونه هزینه اضافه در آینده جلوگیری خواهد کرد.
  • بهترین وکیل طلاق در ارومیه بیشترین منفعت را از روند دارسی به نفع موکل خود دریافت می کند.
  • وکیل طلاق به عنوان نماینده زوجین در دادگاه حضور پیدا کرده و دیگر نیاز به حضور آنان نخواهد بود.

مدارک موردنیاز برای طلاق توافقی

زوجین بایستی مدارکی را که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم به منظور ارائه به دادگاه خانواده در اختیار بهترین وکیل طلاق در ایران قرار دهند:

  • اصل عقدنامه و یا رونوشت آن، اصل شناسنامه زوجین و کپی کارت ملی آنان
  • وکالتنامه زوجین و یا هر کدام از آن ها به وکیل طلاق توافقی
  • توافقنامه زوجین بر توافقی که بر سر مسائلی نظیر جهیزیه، مهریه، حق حضانت و غیره داشته اند.
  • دریافت گواهی عدم بارداری از پزشکی فانونی
  • در صورتی که طلاق در دوران عقد و نامزدی باشد دریافت گواهی بکارت از پزشکی قانونی نیز الزامی می باشد.

برخی از این نکات جزو بخشنامه جدید طلاق توافقی می باشند که بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران طبق این قوانین عمل می کند.

مدت زمان طلاق توافقی چقدر است؟

یکی از مهم ترین مسائل برای زوجین در طلاق توافقی مدت زمان آن است که البته این امر قبل از هر چیز به میزان و تجربه بهترین وکیل طلاق در شیراز در پیش بردن پرونده بستگی دارد اما در بهترین حالت ممکن بین 6 الی 9 ماه زمان لازم است که بعد از روند دادرسی گواهی عدم سازش زوجین صادر شود که البته با در اختیار داشتن این گواهی آنها به مدت 3 ماه فرصت دارند برای جاری شدن صیغه طلاق به دفاتر ازدواج و طلاق مراجعه کنند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل طلاق توافقی در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هرگونه مشاوره در خصوص طلاق توافقی نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.