همانطور که از نام این نوع طلاق نیز پیدا است زوجین هر دو برای انجام طلاق رضایت دارند که می توانند با کمک وکیل و یا حتی بدون وکیل کار طلاق خود را در دادگاه پیگیری و انجام دهند اما چه در حالتی که به بهترین وکیل طلاق در مشهد برای پیگیری پرونده مراجعه کنند و چه بدون وکیل در هر صورت بایستی بر سر موضوعاتی مانند مهریه، حضانت فرزندان بعد از طلاق، نفقه و غیره با هم به توافق رسیده باشند.

با توجه به این که توافق بر سر تمامی این موارد و رفع تکلیف اموالی که زوجین بعد از ازدواج به کمک هم خریداری کرده اند، ممکن است کمی دشوار بوده و زوجین در مواردی به تفاهم نرسند؛ لذا توصیه می شود که برای جلوگیری از ضایع شدن حق هرکدام از زوجین و همچنین جلوگیری از پیچیدگی پرونده حتما با بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد مشورت کنید.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران نیز می تواند به موکلین خود در این زمینه کمک شایانی کند و راه حل های بسیار آسان و مناسب برای طلاق توافقی در اختیارشان قرار دهد.

چرا به بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد نیاز داریم؟

طلاق در هر نوعی که باشد پرونده حقوقی محسوب می شود که بایستی از طریق محاکم قضایی و دادگاه پیگیری و رسیدگی گردد و با توجه به این که پرونده طلاق توافقی برای هر کدام از زوجین ممکن است شرایط ویژه ای داشته باشد از این رو بایستی جزئیات آن به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان آن را بهترین نحو ممکن حل و فصل نمود که برای این منظور بهترین وکیل خانواده در مشهد می تواند با توجه به تخصص و دانشی که در امور حقوقی خانواده دارد در این زمینه بسیار تاثیرگذار عمل نماید و از سوی دیگر زوجین می توانند با خیالی آسوده پرونده طلاق توافقی خود را به او بسپارند و مطمئن باشند که گواهی عدم سازش و حکم طلاق را برای آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت می کند.

مراحل طلاق توافقی به چه صورت است؟

مراحل طلاق توافقی طبق بخشنامه جدید طلاق توافقی به ترتیب زمان و به صورت ریز جزئیات به قرار ذیل است:

  • در مرحله نخست دادگاه زوجین را به مراکز مشاوره خانواده ارجاع می دهد تا به مشکل آن ها رسیدگی شده و در صورت امکان سازش میان آن ها برقرار گردد و از طلاق منصرف شوند و در صورت تشخیص مرکز مشاوره با عدم امکان سازش میان زوجین، مجددا به دادگاه مراجعه خواهند کرد.
  • در مرحله بعدی دادگاه خانواده گواهی امکان سازش را برای زوجین صادر می کند.
  • زوجین با در دست داشتن گواهی عدم سازش باید به دفتر رسمی ثبت ازدواج و طلاق مراجعه کنند.
  • زوجین به مدت 3 ماه وقت دارند گواهی را به دفترخانه ارائه دهند در غیر این صورت گواهی آن ها باطل می شود.
  • در آخرین مرحله دفتردار ضمن رعایت قوانین حمایت از خانواده صیغه طلاق را اجرا خواهد کرد.

هزینه بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد

در حالت کلی برای طلاق توافقی هزینه مواردی نظیر ثبت دادخواست، مشاوره خانواده، آزمایش بارداری و هزینه حضور در محضر را برای زوجین در پی دارد اما علاوه بر موارد فوق الذکر هر کدام از زوجین که انجام مراحل پیگیری و رسیدگی پرونده را به بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد سپرده اند بایستی هزینه حق الوکاله را نیز پرداخت کنند. بهره مندی از وکیل طلاق توافقی اگرچه ممکن است هزینه بر باشد اما از هرگونه ضرر و زیان در پیگیری پرونده طلاق برای موکل جلوگیری می شود و هزینه پرداخت شده به وکیل با احقاق حق جبران خواهد شد. هزینه حق الوکاله بهترین وکیل طلاق در ایران به مدت زمان دادرسی و همچنین پیچیدگی پرونده بستگی دارد.

اگر می خواهید از هزینه طلاق توافقی در اصفهان مطلع شوید، می توانید به مقاله بهترین وکیل طلاق توافقی در اصفهان مراجعه نمایید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل طلاق توافقی در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هرگونه مشاوره در خصوص طلاق توافقی نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.