شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اندوتاین چیست؟321

از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران می توان موارد زیر را نام برد: یکی از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران کیفیت بالای کاری است؛ در کنار کیفیت بالا ، قیمت و هزینه ی منصفانه ای هم دارند. رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران است. در یک کلینیک دندانپزشکی خوب، باید تمامی موارد بهداشتی رعایت بشود. تا مراجعین احساس آرامش و اطمینان خاطر داشته باشند و تعداد مکرری به آن کلینیک مراجعه داشته باشند . امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود دستگاه های پیشرفته و مدرن ، از هر مطبی توقع می رود که مجهز به دستگاه های مدرن و بهداشتی باشد و کادر درمان از همه روش های درمان آگاه باشند؛ پس استفاده از دستگاه های مدرن و بهداشتی و آگاهی از تمام ر

اندوتاین چیست؟321

۱ بازديد

اندوتاین یک فناوری پیشرفته‌ است که در لیفت صورت، گونه، پیشانی، ابرو و حتی لیفت گردن و چانه نیز به‌کار می‌ رود. استفاده از اندوتاین، جای برش و بخیه‌ های سنتی را گرفته است. اندوتاین، پروتزی نواری شکل و باریک است که زیر پوست صورت کار گذاشته می‌ شود. معمولا چند دندانه یا شاخک ریز روی اندوتاین قرار دارد. با فشار دقیقی که متخصص جراحی پلاستیک وارد می‌ کند، این خارها درون بافت و چربی زیر پوست فرو می‌ رود.

آمادگی برای لیفت اندوتاین پیشانی و صورت به روش آندوسکوپیک

قبل از انجام این جراحی زیبایی باید یک وقت مشاوره با پزشکان خود بگذارید و در مورد لیفت ابرو صحبت کنید. تاریخچه پزشکی بیمار بررسی می شود باید سوالات پزشکی گذشته را پاسخ دهید. اگر اخیرا دارویی مصرف می کنید و یا اگر به هر دارویی حساسیت دارید به پزشک خود اطلاع دهید.

پزشک صورت شما را در حالت چشمان بسته و باز معاینه می کند. بیمار باید انتظارات خود را از لیفت اندوسکوپیک پیشانی به پزشک خود بگوید .باید از تمام مزایا و معایب این عمل جراحی آگاهی داشته باشید. با انتخاب بهترین دکتر لیفت ابرو و اندوتاین پیشانی و صورت می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

نکات مهم قبل از آندوسکوپیک لیفت پیشانی

  • سیگار نکشید؛ سیگار کشیدن باعث کاهش جریان خون در پوست می‌ شود و می‌ تواند روند بهبودی را کند سازد. اگر سیگاری هستید، قبل از عمل و در طول بهبودی کشیدن آن را متوقف کنید.
  • از مصرف داروهای خاص مانند آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل‌های گیاهی خودداری کنید؛ این داروها می‌تواند خونریزی را افزایش دهد.
  • با اعضای خانواده یا دوستانتان هماهنگی انجام دهید تا پس از عمل همراهتان باشند. باید شخصی بعد از ترک بیمارستان شما را به خانه ببرد و حداقل در اولین شب بهبودی در خانه کنارتان بماند.

لیفت صورت با اندوتاین

یکی از روش های نوین جوانسازی لیفت صورت با اندوتاین است. با گذشت زمان پوست صورت سفتی و مقاومت خود را از دست می دهد و چربی های زیر پوست کاهش می یابند. بافت های زیر پوست شل و افتاده می شوند. با تاثیر جاذبه پوست صورت و گونه حالت چین خورده و آویزان پیدا می کنند.

لیفت صورت با اندوتاین در قسمت گونه و پایین صورت به بالا کشیدن پوست صورت کمک می کند و چهره را جوان تر می کند. با بالا رفتن سن و از دست دادن حالت ارتجاعی پوست ،چین و چروک بر روی پوست می افتد و حالت خسته و ناراحت بر روی چهره می افتد. در این مقاله شما را با 10 تا  از بهترین دکتر لیفت اندوتاین پیشانی و صورت آشنا کردیم تا بتوانید به راحتی پزشک خود را انتخاب کنید.

مزایای لیفت اندوتاین پیشانی و صورت به روش آندوسکوپیک

  • رفع چین و چروک پیشانی
  • بالا بردن ابرو
  • اصلاح فرم ابرو
  • از بین بردن خط اخم
  • بالا رفتن پلک

کلام آخر

در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های معرفی شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آن ها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.