کلینیک در لغت به معنای مطب یا درمانگاه است و در اصطلاح به ساختمانی که بخشی از یک بیمارستان یا مراکز بهداشتی درمانی است، گفته می شود که دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان است. لازم به ذکر است، مجوز تاسیس کلینیک زیبایی تنها به پزشکان متخصص پوست و مو داده می شود و یکی از پروانه های لازم برای تاسیس بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد، پروانه تخصصی خدمات زیبایی است. در این مراکز باید حداقل دو پزشک متخصص زیبایی و عمومی، دو نفر پرستار یا بهیار، یک نفر اپراتور جهت اتاق الکترولیز و یک نفر به عنوان پرسنل پذیرش فعالیت کنند اما به دلیل ارائه خدمات متنوع در کلینیک های زیبایی، متخصص هایی در زمینه پوست و مو، جراحان پلاستیک، جراح های گوش، حلق و بینی، متخصصان زنان در زمینه زیبایی نیز مشغول به کار هستند.

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد چیست؟

دغدغه بسیاری از زیباجویان این است برای دریافت خدمات زیبایی مناسب به بهترین مراکز درمانی مراجعه کنند تا بتوانند به نتایج ایده آلی دست پیدا کنند. در ادامه مطلب به معرفی ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد می پردازیم که به شرح زیر می باشند:

  • بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد باید مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان را داشته باشد.
  • از جدیدترین تجهیزات و پیشرفته ترین دستگاه ها برای ارائه خدمات به زیباجویان استفاده کنند.
  • بهترین و مجرب ترین پزشکان و پرسنل در کلینیک زیبایی مشغول به طبابت باشند.
  • از بهترین متدهای درمانی و روش ها زیبایی در بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد استفاده می شود.
  • رضایت بیماران و مراجعه کنندگان قبلی، کلینیک زیبایی را بررسی نمایید.
  • خدمات زیبایی در بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد با بالاترین نظم و بدون اتلاف وقت به بیماران ارائه می شود.
  • محیط کلینیک زیبایی باید تمیز و عاری از هرگونه میکروبی باشد و برای هر بیمار از تجهیزات یک بار مصرف استفاده شود.
  • ارائه مشاوره رایگان، قبل از جراحی یا خدمات دیگر به مراجعه کننده و بررسی شرایط بیمار توسط پزشک

خدمات بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد

امروزه به دلیل تغییر در جامعه و سبک زندگی افراد، نیاز به زیبایی و زیبا دیده شدن بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود؛ این تمایل نه تنها در بانوان بلکه در آقایان هم دیده می شود. در بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد برای پاسخگویی به نیازهای زیبا جویان، خدمات مختلفی ارائه می شود که عبارتند از:

هایفوتراپی: در این روش بدون ایجاد برش، زخم، و بخیه دستگاه هایفوتراپی مستقیما بر سطح پوست قرار می گیرد و امواج فراصوت منتشر شده از آن، بر لایه های زیرین پوست اثر می گذارد. این امواج باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شوند که در نهایت باعث از بین رفتن چین و چروک ها و سفت شدن پوست می شوند.

تزریق بوتاکس: یکی از روش هایی که برای جوانسازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی انجام می شود تزریق بوتاکس است. تزریق بوتاکس در واقع تزریق یک سم فلج کننده عضلات به زیر پوست می باشد. مهم ترین دلیل ایجاد چین و چروک در پوست حرکت عضلات است و با فلج کردن موقتی عضلات، چین و چروک های صورت از بین می روند و باعث جوانسازی پوست می شود.

تزریق فیلر: فیلرها یا پرکننده های پوستی موادی هستند که برای افزایش حجم، فرم دهی و پر کردن بعضی از خطوط استفاده می شود.

پاکسازی پوست: زیباجویان می توانند برای از بین بردن آلودگی های پوست خود از این روش استفاده کنند، پاکسازی پوست باعث تمیز شدن عمیق پوست می شود.

مزوتراپی پوست: پوست انسان برای شفافیت و طراوت نیازمند مواد خاصی است. پزشکان برخی از مواد مانند مواد گیاهی، آنزیم ها، ویتامین ها و … را به وسیله سوزن ظریفی به پوست وارد می کنند. این روش علاوه بر تغذیه پوست باعث تحریک سلول ها نیز می شود.

لیزر موهای زائد: یکی از مهم ترین مسائلی که تاثیر بسزایی در زیبایی دارد حذف دائمی موهای زائد بدن است. در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد با استفاده از اشعه لیزر، فولیکول های مو هدف گرفته می شوند و با تخریب آن ها، رشد مو در ناحیه تحت درمان متوقف می شود.

کلینیک زیبایی یا مطب پزشک

یکی از سوالات اساسی که برای زیباجویان وجود دارد این است که برای دریافت خدمات زیبایی بهتر است به کلینیک زیبایی مراجعه کنند یا از پزشک در مطب شخصی اش وقت بگیرند؛ مراحل تشخیص بیماری در مطب پزشک با کلینیک های زیبایی، تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند اما لازم است به این موضوع دقت کنید که در کلینیک های زیبایی خدمات به صورت تخصصی تر به زیباجویان ارائه می شود، هم چنین تجهیزات و متخصصین بیشتری در بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد فعالیت دارند به عبارت دیگر، از طریق کلینیک های زیبایی سریع تر می شود به نتیجه رسید.

کلام آخر

امروزه زیبایی و سلامت پوست و مو در بین خانم ها و آقایان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به همین منظور برای به تعویق انداختن روند پیری به دنبال مراکز درمانی یا کلینیک های تخصصی پوست هستند که از پزشکان متخصص و کادری مجرب برای ارائه خدمات به زیباجویان بهره گرفته باشد. بهتر است، قبل از انتخاب کلینیک زیبایی در مورد آن تحقیق و مشورت نمایید چرا که زیبایی و سلامت شما در درجه نخست و مهمی قرار دارد.

از شما سپاس گزاریم که ما را تا انتها مقاله همراهی کردید. سایت پزشکا سعی بر این داشته تا شما را با بهترین کلینیک زیبایی در میرداماد آشنا کند. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شود، در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهادی از طریق سایت پزشکا با ما در ارتباط باشید.