همان طور که گفته شد، وکیل ملکی سعی بر این دارد که پرونده های پیچیده مربوط به املاک را بررسی نماید و مشکلاتشان را حل کند؛ وکیل ملکی این اختیار را دارد که به جای موکل خود، در برابر قانون دفاع کند و هر یک از مشکلات مرتبط با ملک و املاک را برطرف نماید؛ از این رو ایشان باید از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار باشد؛ بهترین وکیل ملکی در تهران باید خصوصیات زیر را در بر داشته باشد :

  • آشنا به قوانین حقوقی: ویژگی بسیار مهم وکیل ملکی، داشتن اطلاعات کافی نسبت به مسائل کاملا جزئی ملک است؛ ایشان باید در این زمینه اطلاعات مورد نیاز را در دست داشته باشد.
  • باتجربه بودن : ویژگی بسیار مهم دیگری که می توان ذکر کرد مربوط به باتجربه بودن یک وکیل ملکی است؛ در صورت با تجربه بودن ایشان، پرونده به خوبی و با موفقیت پیش می رود.
  • آشنا با روند دادگاه : در صورتی که وکیل ملکی نسبت به روند دادگاه، اطلاعات کافی داشته باشد، می تواند به خوبی و با آگاهی کافی پرونده را به پایان برساند.
  • سرسخت بودن و سرعت عمل داشتن : هر یک از ویژگی های ذکر شده بسیار مهم هستند و می توانند تاثیر بسیار زیادی در نتایج حاصل از پرونده بگذارند؛ باید ایشان یک وکیل سرسخت و جسور باشد.

اگر ساکن شهر کرج هستید و به دنبال یک وکیل ملکی خوب هستید، می توانید به مقاله بهترین وکیل ملکی در کرج مراجعه کنید؛ ممکن است شما در طول زندگی خود به مشکلات دیگری از جمله اخذ نفقه، حضانت فرزندان بعد از طلاق بر بخورید که می توانید از بهترین وکیل خانواده در کرج کمک بگیرید.

اهمیت انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران

بسیاری از افراد برای حل انواع مشکلات ملکی خود به مشکل بر می خورند و نیاز دارند که یک فرد حاذق و متخصص مشکل آن ها را با اطلاعات کافی برطرف کند؛ افراد به دلیل نداشتن آگاهی کافی در این زمینه، نمی توانند دعاوی ملکی را به درستی بررسی کنند، از این رو بهترین راه حل، کمک گرفتن از بهترین وکیل ملکی در تهران است.

بهترین وکیل ملکی در تهران، نسبت به قوانین دادگاه، اطلاعات کافی دارد و می تواند بدون هدر دادن وقت و سرمایه بسیار زیاد، مشکل موکل را حل کند؛ پس باید افراد سعی کنند که بدون برنامه ریزی اقدام به رفع مشکل ملکی خود نکنند.

دعاوی ملکی شامل چه مواردی می باشد؟

در واقع دعاوی ملکی شامل موارد مختلف بسیاری می شود که در ادامه قصد داریم برخی از آن ها را که بهترین وکیل در تهران تعیین می کنند را برای شما نام ببریم :

  • انجام دادن معاملات اموال غیرمنقول به نیابت از موکل، دعوای افراز املاک مشاع، الزام به فک رهن و رفع توقیف
  • تعدیل کردن اجاره بها، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت، الزام به تنظیم سند رسمی
  • تقسیم کردن اموال مشاع، دعوای دستور و حکم تخلیه عین مستاجره، دعوای خلع ید
  • دعوای تصرف عدوانی، دعوای اثبات مالکیت ملک، دعوای مزاحمت و ممانعت کردن از حق
  • الزام به اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی ، مطالبه اجاره بهای معوقه ملک (اعم از مسکونی، اداری و تجاری)
  • مطالبه ثمن و الزام به تحویل مبیع، دستور فروش ملک مشاع، تجویز انتقال منافع

بهترین وکیل ملکی در تبریز می تواند هر گونه مشکل ملکی افراد را به خوبی حل کند و رضایت موکلین را جلب نماید.

هزینه وکیل ملکی در تهران چه مقدار است؟

در صورتی که افراد نتوانند مشکل ملکی خود را حل کنند، باید هزینه هایی را به بهترین وکیل ملکی خود بپردازند تا ایشان اقدام به بررسی پرونده نماید؛ البته موارد مختلف بسیاری در مقدار مبلغ پرداختی تاثیر گذار هستند، به عنوان مثال نوع پرونده موکل، موضوع پرونده، میزان سختی کار وکیل، زمان مورد نیاز برای بررسی و حل مشکل پرونده و … شامل این موارد اند؛ در صورتی که می خواهید از مقدار مبلغ حق الوکاله وکیل مورد نظر اطلاعات کافی کسب کنید، می توانید از وکیل های ذکر شده در سایت کمک بگیرید.

اگر ساکن شهر شیراز هستید، می توانید به مقاله بهترین وکیل ملکی در شیراز مراجعه کنید و از خدماتشان بهره ببرید.

کلام آخر

افراد بسیاری هستند که در حل مشکلات ملکی خود دچار مشکل می شوند و اطلاعات کافی نسبت به این مسائل ندارند که در این صورت وکیل ملکی می تواند آن ها را راهنمایی کند و پرونده را به درستی بررسی نماید؛ از این رو ما در این مقاله مطالب بسیار مفیدی در رابطه با دعاوی ملکی در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن 10 تا از بهترین وکیل ملکی در تهران را به شما معرفی کردیم تا بتوانید به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با دعاوی ملکی دارید می توانید با وکلای معرفی شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.