یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترین وکیل خانواده در ارومیه کیست؟23

از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران می توان موارد زیر را نام برد: یکی از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران کیفیت بالای کاری است؛ در کنار کیفیت بالا ، قیمت و هزینه ی منصفانه ای هم دارند. رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران است. در یک کلینیک دندانپزشکی خوب، باید تمامی موارد بهداشتی رعایت بشود. تا مراجعین احساس آرامش و اطمینان خاطر داشته باشند و تعداد مکرری به آن کلینیک مراجعه داشته باشند . امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود دستگاه های پیشرفته و مدرن ، از هر مطبی توقع می رود که مجهز به دستگاه های مدرن و بهداشتی باشد و کادر درمان از همه روش های درمان آگاه باشند؛ پس استفاده از دستگاه های مدرن و بهداشتی و آگاهی از تمام ر

بهترین وکیل خانواده در ارومیه کیست؟23

۱ بازديد
وکیلی که قرار است در حوزه رسیدگی به پرونده های خانواده فعالیت کند، باید دوره های آموزشی خود را به طور کامل طی کرده و در آزمون های برگزار شده به موفقیت برسد. بهترین وکیل خانواده در ارومیه وکیلی است که در بین وکلای فعال در این زمینه در استان آذربایجان غربی توانسته باشد به موفقیت ها و تجربیات مفیدی دست یابد. این وکیل با داشتن پروانه وکالت و پایان دوره کارآموزی، پرونده های بسیاری را در زمینه طلاق، مهریه، اعسار، وصیت، حضانت فرزند و ارث را بر عهده می گیرد و با سطح علمی و حقوقی بالایی که دارد به خوبی از پس آن ها بر می آید.
همچنین بهترین وکیل در ارومیه با صراحت بیان و شیوایی سخن بالایی که دارد به خوبی از موکل خود در دادگاه ها و مراجع قضایی دفاع می کند و علاوه بر این ها با ویژگی هایی همچون رازداری، اخلاق خوب و حرفه ای و امانت داری این اطمینان را به موکل خود می دهد که به هیچ عنوان از دفاع او دست نخواهد کشید.
پرونده های مطرح در دادگاه های خانواده
اختلافاتی که در زمینه مسائل خانواده هستند و بر اثر کشمکش و حل نشدن بدون دخالت قانون، به شکایت کشیده می شوند، در دادگاه های خانواده مورد بحث قرار می گیرند. پرونده هایی که در این حوزه هستند حساس و پیچیده می‌باشند. این دعاوی در نهایت با تلاش وکلا و قضاوت درست قضات مراجع قضایی برطرف می شوند.
این حساسیت ها منجر به تحمیل وظیفه ای سنگین بر عهده بهترین وکیل خانواده در تهران می شود. موضوعات بسیاری در دادگاه های خانواده مورد قضاوت قرار می گیرند که تعدادی از آن ها عبارتند از:
  • دعاوی مربوط به طلاق و رجوع از طلاق
  • نفقه بعد از طلاق
  • اختلافات مربوط به ازدواج های موقت و صیغه ای
  • حضانت فرزند و جلسات ملاقات والدین
  • سرپرستی کودکانی که در بهزیستی هستند و یا سرپرست ندارند.
  • قیومیت
  • تمکین و عدم تمکین زوجین
ویژگی های بهترین وکیل خانواده در ارومیه
بهترین وکیل خانواده در ارومیه از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. وکلای برتر در امور خانواده به وسیله این ویژگی ها می توانند در بین رقبای خود، مراجعین و موکلین بیش تری را به دفاتر خود جذب کنند. اما تعدد موکلین دلیل بر کوتاهی وکیل از ارائه خدمات نمی شود و او تمام تلاش خود را برای پیگیری پرونده ها و رسیدگی به دعاوی موجود می کند.
از ویژگی های بارز بهترین وکیل خانواده در ارومیه: صبور بودن و حوصله داشتن برای شنیدن حرف های مراجعین و موکلین و ثبت جزئیات پرونده می باشد تا بتواند در اسرع وقت پرونده را بررسی کامل کند و رسیدگی به آن را آغاز نماید. همچنین تمام مراحل را با موکل خود در میان می‌گذارد و نظر او را راجع به چگونگی پیشبرد پرونده می پرسد. از دریافت مبلغ اضافه و به حاشیه راندن پرونده پرهیز می نماید و سعی می کند بهترین راهکار را که می تواند موکل را سریع تر به اهداف خود برساند ارائه دهد. دیگر ویژگی یک وکیل خانواده خوب حفظ اسرار موکل می باشد. او تلاش می کند به دلیل مسائل مالی و یا راحتی خوداز حقیقت دور نشود و در حق موکل خود بی انصافی نکند.
اگر در مناطق شمال غربی کشور مثل استان آذربایجان شرقی به دنبال یک وکیل خانواده در زمینه طلاق و مهریه و حضانت زبده هستید، می توانید به مقاله بهترین وکیل خانواده در تبریز یا بهترین وکیل مهریه در تبریز مراجعه نمایید.
دعاوی مربوط به حضانت و ملاقات فرزندان
یکی از دعاوی ای که در حوزه پرونده های خانواده می باشد و وظیفه بهترین وکیل خانواده در ایران رسیدگی به چنین موضوعاتی است، بحث حضانت و ملاقات فرزندان و یا سلب حضانت می باشد. مواظبت از فرزندان و رسیدگی به آن ها برای دختران و پسران تا پایان هفت سالگی بر عهده مادر است و پس از آن تا سن بلوغ بر عهده پدر می باشد. هنگامی که حضانت فرزندان بعد از طلاق به یکی از زوجین می رسد، طرف مقابل حق ملاقات فرزند را می تواند از دادگاه بگیرد و مطابق با آن که ممکن است به صورت هفتگی، ماهانه و یا چند روز یک بار باشد، فرزند خود را ببیند.
ممکن است این سوال به ذهنتان برسد که حضانت فرزند دختر بعد از طلاق و فرزند پس بعد از طلاق به چه صورت است؛ لازم به ذکر است که بعد از سن بلوغ یعنی 15 سالگی برای پسران و 9 سالگی دختران، فرزندان می توانند تصمیم بگیرند که با کدام یک از والدین زندگی کنند و نوع حضانت را تغییر دهند. در صورتی که یکی از والدین فوت کند، بی قید و شرط حضانت فرزند به دیگری واگذار می گردد.
اگر یکی از والدین، چه پدر و چه مادر، ادعا کند که طرف مقابل استحقاق نگهداری از فرزند را ندارد، می تواند به کمک بهترین وکیل خانواده در ارومیه این دادخواست را تهیه و به دادگاه اثبات کند که فرد مقابل شرایط حضانت فرزند را ندارد و در واقع از او سلب حضانت نماید. دلایلی که می تواند بهترین وکیل خانواده در ارومیه به دادگاه ارائه دهد عبارتند از: نداشتن وقت کافی برای نگهداری از فرزندان، عدم استطاعت مالی به اندازه کافی، اعتیاد، داشتن شغلی خارج از عرف، فضای زندگی نامناسب و اختلالات روانی
کلام آخر
خانواده و دعاوی مربوط به آن به دلیل تحت تاثیر قرار دادن همه اعضای خانواده و حساسیتی که دارد جزو پرونده های پیچیده محسوب می شود. در دعاوی خانوادگی، نقش وکلا بسیار مهم و تاثیر گذار است. از این رو ما در این مقاله برای کمک به کسانی که به دنبال وکیل خانواده هستند، 10 تا از بهترین وکیل خانواده در ارومیه را معرفی نمودیم.
از همراهی شما تا پایان مقاله سپاس گزاریم. برای آشنایی با وکلای خانواده و دریافت مشاوره، با وکلای معرفی شده در سایت وکیل چی در ارتباط باشید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.