بهترین وکیل خانواده در ارومیه که دارای پروانه وکالت پایه یک بوده و در حوزه دعاوی خانواده مانند مهریه به صورت تخصصی فعالیت دارد را می توان به عنوان بهترین وکیل مهریه در ارومیه معرفی کرد در حقیقت وکیل مهریه تسلط کاملی بر قوانین مدنی در این زمینه داشته و در حوزه فعالیتی خود اطلاعات کامل و جامعی دارد و با مهارت خود می تواند پرونده را در مسیر صحیح آن پیگیری و رسیدگی نماید.

ویژگی های بهترین وکیل مهریه

قوانینی که برای مهریه در نظر گرفته شده دارای پیچیدگی های زیادی بوده و در مواردی احکام خاصی برای آن در نظر گرفته شده است لذا برای وصول آن باید به بهترین وکیل در ارومیه که از ویژگی های ذیل برخوردار باشد مراجعه کنید:

  • بهترین وکیل مهریه در ارومیه پرونده های زیادی رادر این حوزه وکالت کرده و در این زمینه دارای سابقه و تجربه فراوانی است.
  • بهترین وکیل مهریه در ایران علاوه بر آشنایی با قوانین مربوطه، تسلط کاملی نیز بر تفسیر متن قانون داشته و بدین طریق می تواند نتیجه را به نفع موکل خود در دادگاه و نزد قاضی پیش برد.
  • بهترین وکیل مهریه در ارومیه دارای گویش قوی بوده و با بیان شیوا و نفوذ کلام حکم پرونده را به نفع موکل خود دریافت می کند. توجه داشته باشید که وکیل مهریه با ارائه دلایل محکم براساس مستندات قانونی می تواند تاثیر مثبتی بر ذهنیت قاضی داشته باشد.

انواع مهریه براساس نوع پرداخت

مهریه براساس نوع پرداخت شامل دو دسته ذیل می شود:

  • مهریه عندالمطالبه: در صورتی که در زمان عقد زوجین مهریه به نام عندالمطالبه در عقدنامه قید شود به این معنا است که زوجه هر زمان که مهریه خود را از همسرش طلب کند زوج موظف است که آن را به صورت تمام و کمال پرداخت نماید. در این نوع مهریه بنا بر آن است که مرد توانایی پرداخت آن را دارد ولیکن اگر در دادگاه بتواند ثبات کند که توانایی مالی برای پرداخت مهریه را ندارد در آن صورت قاضی بر اساس میزان درآمد او دستور قسط بندی مهریه را صادر می کند. مرد می تواند برای اثبات گفته خود در دادگاه از بهترین وکیل مهریه در ارومیه کمک بگیرد؛ اگر ساکن شیراز هستید، می توانید برای مهریه عندالمطالبه از بهترین وکیل مهریه در شیراز کمک بگیرید.
  • مهریه عندالاستطاعه: در این نوع مهریه زوج در صورتی مهریه را به صورت تمام و کمال پرداخت می کند که از توانایی مالی بر اساس مهر تعیین شده برخوردار باشد و زوجه بتواند استطاعت مالی خود را در دادگاه ثابت کند در غیر این صورت هیچ مهری به زن تعلق نمی گیرد که توصیه می کنیم زوجه برای این که بتواند به حقوق خود دست پیدا کند حتما از بهترین وکیل مهریه در تبریز کمک بگیرد.

مزایای مراجعه به بهترین وکیل مهریه در ارومیه

زمانی که برای انجام و پیش بردن اموری به افراد متخصص مراجعه می کنیم یقین داریم که امکان موفقیت ما تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و در پایان نتیجه دلخواه را دریافت خواهیم کرد. بهترین وکیل مهریه در ارومیه نیز به دلیل مهارت و تخصص کافی که در زمینه دعاوی مربوط به مهریه دارد و افرادی که برای پیگیری پرونده خود در دادگاه به این وکلا مراجعه می کنند می توانند از مزایای خدمات حقوقی آن ها بهره مند شوند. وکیل مهریه در طی جلسات مشاوره موکل خود را از تمام جزئیات پرونده آگاه می کند و به تمام سوالات حقوقی او طبق قانون جدید طلاق و مهریه پاسخ می دهد و با در نظر گرفتن شرایط موکل خود از نظر روحی و مشکلاتی که در جریان پرونده در پیش رو دارد بهترین و مناسب ترین راهکار را برای تسریع روند دادرسی و دریافت نتیجه موفقیت به او پیشنهاد می دهد.

اگر ساکن شهر مذهبی مشهد هستید و در مسائل خانوادگی خود از جمله مهریه به مشکل برخورده اید، می توانید از بهترین وکیل خانواده در مشهد یا بهترین وکیل مهریه در مشهد کمک بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل مهریه در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل مهریه در ارومیه را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هرگونه مشاوره در این زمینه نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.