اولین گامی که بهترین جراح پروتز باسن در تهران انجام می دهد این است که ابتدا بیمار را بررسی می نماید، سپس از بیمار خواسته تا ایستاده بماند و علامت گذاری های لازم جهت تعیین محل مناسب قرارگیری پروتز ها دو خط افقی یکی به موازات خار خاصره بالایی در پشت و دیگری به موازات چین زیر باسن در محل اتصال آن به ران می کشد. پس از آن بهترین جراح پروتز باسن در تهران فاصله ی بین این دو خط را به سه قسمت مساوی تقسیم می نماید. یک سوم پایینی در زمان نشستن وزن بدن را تحمل می کند و هرگز نباید پروتزی در آن ناحیه گذاشته شود، بنابراین لازم است که جراح موردنظر این قسمت را حذف نماید و در اغلب موارد محل حداکثر برجستگی پروتز را در یک سوم میانی قرار می دهند و سپس بیمار را برای بیهوشی آماده می کنند. در جراحی پروتز باسن معمولا از بیهوشی عمومی یا بی حسی از کمر(روش های اسباینال یا ابیدورال) استفاده می شود و پس از آن بیمار را بر روی شکم می خوابانند و آماده سازی برای شروع جراحی صورت می گیرد.

چرا باید برای پروتز باسن به بهترین جراح پروتز باسن در تهران مراجعه نمود؟

جراحی پروتز باسن یکی از حساس ترین جراحی های زیبایی می باشد و باید حتما توسط بهترین جراح پروتز باسن در تهران انجام شود. در صورتی که جراح موردنظر با آناتومی بدن بیمار آشنایی کامل و دقیق نداشته باشد، به روش های نوین جراحی زیبایی در ناحیه باسن تسلط کاملی نداشته باشد و در زمینه انواع پروتزهای زیبایی دانش و مدرک تخصصی و هم چنین سابقه کافی نداشته باشد، این امکان وجود دارد که مشکلات جبران ناپذیری برای بیمار ایجاد شود. در بهترین حالت عوارض انجام جراحی بسیار بیشتر می شود و یا ممکن است پروتز مورد استفاده بعد از مدتی جا به جا شود. در چنین شرایطی بهترین جراح پروتز باسن در تهران با توجه به موقعیت بیمار و کمک گرفتن از دانش و سابقه خویش در این جراحی ، مناسب ترین تکنیک جراحی را برای بیمار استفاده می نماید.

به این دلیل که جراحی پروتز باسن جزء پیچیده ترین و دشوار ترین جراحی های زیبایی به حساب می آید و نیاز به مهارت و تخصص بسیار بالایی دارد. در واقع باید به این نکته توجه داشت که افزایش حجم باسن و تغییر فرم آن چه به کمک پروتز باسن و یا چه به کمک تزریق چربی و یا استفاده ترکیبی از هر دو روش، نیاز به تخصص و دانش بالای جراح فوق تخصص دارد، به این علت که انتخاب بهترین پروتز مورد استفاده ، انجام جراحی در کلینیک یا مرکز درمانی معتبر و استفاده از تکنیک های جدیدی که پروتز پس از جایگذاری از محل خویش جابه جا نشود و هم چنین کاهش عوارض جراحی، همگی در توان بهترین جراح پروتز باسن در تهران می باشد.

مراقبت های پس از پروتز باسن

  1. بهتر است یک هفته پس از جراحی به حمام نروید.
  2. بعد از جراحی پروتز باسن توسط بهترین جراح پروتز باسن در تهران این امکان وجود دارد که در ناحیه باسن تورم و کبودی ایجاد شود، این تورم و کبودی دلیلی برای نگرانی نخواهد داشت زیرا به مرور زمان از بین می رود. لازم به ذکر است که برای کاهش ورم به مدت 14 روز از مصرف نمک خودداری شود.
  3. در زمان استراحت کردن از ایجاد هرگونه فشار بر روی ناحیه پروتز جدا خودداری شود و بهترین جراح پروتز باسن در تهران به شما پیشنهاد می کند در هنگام استراحت بر روی شکم بخوابید. این ممنوعیت تا دو هفته ادامه خواهد داشت.
  4. بهترین جراح پروتز باسن در تهران برای اینکه درد را از بیمار کم کند، داروهای مسکن تجویز می نماید.
  5. بعد از جراحی پروتز باسن با هماهنگی جراح خود هر چه زودتر راه رفتن را شروع نمایید به این دلیل که باعث کاهش تورم و احتمال لخته شدن خون در پاها می گردد.(در هفته اول به دلیل فشار وارد نشدن به برش های جراحی و احتمال باز شدن لبه های زخم با احتیاط  به آرامی گام برداشته شود.)
  6. برای اجتناب از وارد شدن فشارهای ناشی از نشستن طولانی مدت پزشک موردنظر به شما توصیه می کند در هنگام نشستن از کوسن و یا بالش نرم استفاده گردد تا فشار کمتری به باسن وارد شود.
  7. حتی الامکان به مدت یک ماه از مصرف سیگار و الکل خودداری گردد.
  8. استفاده مرتب و دقیق داروهای تجویزی توسط بهترین جراح پروتز باسن در تهران
  9. پس از جراحی پروتز باسن توصیه می شود از انجام فعالیت های سنگین خودداری شود.
  10. برای اینکه یبوست نداشته باشید لازم است از مایعات هر چه بیشتر و ملین ها استفاده نمایید.
  11. در اغلب موارد بهترین جراح پروتز باسن از شما می خواهد تا مدتی از لباس تنگ و جذب برای نگهداری محل جراحی استفاده گردد.
  12. به مدت 4 هفته از نشستن و رانندگی کردن طولانی مدت اجتناب شود و در صورت ضرورت حتما باید از بالش نرم استاده گردد.

انواع پروتز باسن

پروتزهای سیلیکونی در ناحیه از بدن قرار داده می شوند که از عصب های مهم و هم چنین ناحیه استخوانی که روی آن می نشینید، فاصله داشته باشد و بنابراین سبب می شود بیمار کاملا احساسی طبیعی و عادی نسبت به باسن خود داشته باشد. در صورتی که پروتز در باسن قرار داده شود، قسمت بالایی و قسمت های کناری(بیرونی) باسن حالتی سفت تر و شکل و ساختاری برجسته تر و گردتر پیدا می کنند. لازم به ذکر است که مدت زمان انجام این جراحی توسط بهترین جراح پروتز باسن در تهران حدود یک الی دو ساعت زمان می برد و به کمک بیهوشی عمومی انجام می شود. یکی از حسن های این جراحی این است که جای بخیه و زخم دیده نمی شود و برش های جراحی در محل خطوط طبیعی که باسن دارد ایجاد می گردد و در این صورت جای زخم جراحی کاملا پنهان است.

کاندیدای مناسب برای جراحی باسن چه کسانی هستند؟

جراحی پروتز باسن با اهداف مختلفی انجام می شود. برخی از خانم ها به دلیل افزایش اعتماد به نفس دست به این اقدام می زنند و برخی به علت کوچک بودن باسن، تغییر فرم دهی باسن و برجستگی آن نزد بهترین جراح پروتز باسن در تهران می روند و این عمل را انجام می دهند. در جمع بندی کلی می توان گفت که جراحی پروتز باسن با اهداف زیر انجام می شود:

  • تغییر فرم ظاهری باسن و برجسته نمودن آن
  • بزرگ کردن حجم باسن
  • افزایش اعتماد به نفس و رفع مشکلات باسن
  • برقراری توازن بین دو طرف باسن
  • افرادی که بر اثر تصادف در ناحیه باسن خود مشکل دارند.
  • کسانی که به طور مادرزادی در قسمتی از باسن شان دارای مشکل هستند.

کلام آخر

سایت جراحتو از شما عزیزان تشکر می نماید که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید، امیدواریم که مطالب گفته شده راجع به بهترین جراح پروتز باسن در تهران برای شما سودمند واقع شده باشد، هم چنین در صورت داشتن سوال و یا مشاوره می توانید با شماره های ذکر شده در مقاله تماس حاصل فرمایید. برای دریافت اطلاعات درباره بهترین جراح پروتز باسن در ایران به لینک مراجعه کنید.