یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

روش های شناخت بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران23

از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران می توان موارد زیر را نام برد: یکی از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران کیفیت بالای کاری است؛ در کنار کیفیت بالا ، قیمت و هزینه ی منصفانه ای هم دارند. رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران است. در یک کلینیک دندانپزشکی خوب، باید تمامی موارد بهداشتی رعایت بشود. تا مراجعین احساس آرامش و اطمینان خاطر داشته باشند و تعداد مکرری به آن کلینیک مراجعه داشته باشند . امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود دستگاه های پیشرفته و مدرن ، از هر مطبی توقع می رود که مجهز به دستگاه های مدرن و بهداشتی باشد و کادر درمان از همه روش های درمان آگاه باشند؛ پس استفاده از دستگاه های مدرن و بهداشتی و آگاهی از تمام ر

روش های شناخت بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران23

۳ بازديد
یکی از روش های شناخت بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران تحقیقات به کمک اطرافیان و دوستان می باشد.
  • یکی دیگر از روش های شناخت پزشک متخصص جستجو در فضای مجازی می باشد.
  • می توانید به سایت پزشک متخصص مراجعه کنید و نظرات کاربران را مشاهده کنید.
  • یکی دیگر از روش های شناخت بهترین دکتر زگیل تتاسلی در تهران مراجعه حضوری به مطب ایشان می باشد و می توانید از مراجعه کنندگان که در مطب حضور دارند درباره پزشک متخصص سوال کنید.
زگیل تناسلی چیست؟
امکان دارد برخی از افراد دچار مشکل زگیل تناسلی باشند و یا در دوره ای از زندگی دچار زگیل تناسلی شده باشند. زگیل نوعی تومور است که خوش خیم است. زگیل تناسلی بر روی لایه رویی پوست ایجاد می شود. می توان گفت یکی از رایج ترین نوع زگیل، زگیل تناسلی می باشد و برای درمان افراد باید به بهترین دکتر زگیل تناسلی مراجعه کنند و برای تشحیص می توانید به بهترین دکتر اورولوژی در ایران مراجعه کنید.
علائم زگیل تناسلی
  • برآمدگی کوچکی به طول دو یا سه میلی متر می باشد که اغلب به صورت خوشه ای به وجود می آمد و رنگ گوشتی دارد.
  • به طور معمول دردی را برای افراد به همراه ندارد.
  • بافت زگیل تناسلی نرم می باشد و به راحتی حرکت می کند.
  • زگیل های تناسلی در برخی موقع خارشی را به همراه دارد و امکان دارد بعد از خارش دچار خونریزی شود.
چه کسانی در معرض خطر هستند؟
سیستم ایمنی ضعیف: افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و دچار مشکلاتی همچون دیابت، hav و… می باشند بیشتر از افراد دیگر در معرض ابتلا به زگیل هستند . درمان آنها نیز دشوارتر است. همچنین باید گفت که تمامی برآمدگی ها به دلیل زگیل تناسلی نمی باشد و امکان دارد دلایل دیگری داشته باشد.
استفاده از دخانیات: افرادی که از دخانیات استفاده می کنند بیشتر از افراد دیگر امکان دارد دچار زگیل تناسلی شوند و باید گفت امکان دارد اسنفاده از دخانیات منبع این مشکل باشد.
سرطان: حدودا یک سوم از سویه های اچ پی وی سی از زگیل تناسلی یافت می شود و امکان دارد حاوی سویه سرطان زا باشد. توصیه می شود هرچه سریع تر برای درمان اقدام کنید.
راه های انتقال زگیل تناسلی
زگیل تناسلی از طریق تماس جنسی به افراد انتقال پیدا می کند و افرادی که شرکای جنسی زیادی دارند بیشتر از افراد دیگر احتمال دارد دچار زگیل تناسلی شوند. در ادامه این مقاله به راه های انتقال زگیل تناسلی می پردازیم:
  • زگیل از طریق رابطه جنسی منتقل می شود.
  • افرادی که باردار هستند و دچار زگیل تناسلی هستند امکان دارد نوزاد آنها نیز دچار زگیل تناسلی شود که احتمال آن بسیار کم است.
  • با استفاده از کاندوم زگیل منتقل نمی شود اما به دلیل اینکه به طور کامل دستگاه تناسلی پوشیده نمی شود این امکان وجود دارد.
  • در برخی مواقع امکان دارد زگیل دست به دستگاه تناسلی انتقال پیدا کند.
  • امکان دارد زگیل از طریق رابطه دهانی به وجود بیاید.
  • زگیل اگر قابل مشاهده باشد و یا نباشد باز هم امکان انتقال آن وجود دارد.
درمان پزشکی زگیل تناسلی
درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی: یکی از روش های درمانی زگیل تناسلی کرایوتراپی می باشد که در این روش زگیل ها را هر چند روز یکبار با نیتروژین مایع منجمد می شوند تا پس از مدتی به صورت کامل از بین بروند.
درمان زگیل تناسلی با لیزر: یکی از روش های از بین بردن زگیل تناسلی لیزر می باشد که به صورت کاملی زگیل را از بین ببرد. برای انجام این روش از بی حسی موضعی استفاده می کنند.
درمان زگیل تناسلی با جراحی: در این روش زائدها یا همان زگیل را از روی پوست برمی دارند و قبل از شروع درمان، ناحیه مورد نظر را بی حس می کنند.
درمان زگیل تناسلی با سوزاندن: آخرین راهکار برای از بین بردن زگیل تناسلی، سوزاندن آن می باشد که با بی حسی موضعی انجام می شود.
تشخیص زگیل تناسلی
  • خارش و احساس درد در ناحیه تناسلی
  • خونریزی در مقاربت
  • وجود زائده های گوشتی به رنگ قهوه ای در ناحیه تناسلی
  • در برخی مواقع امکان دارد زگیل تناسلی کوچک باشد و به راحتی قابل مشاهده نباشد و سیستم ایمنی افراد را تضعیف کند و به خوشه های بزرگتر تبدیل شود.
  • برجستگی و چندین زگیل تناسلی در کنار هم
کلام آخر
یکی از شایع ترین بیماری پوستی و عفونی زگیل تناسلی می باشد که افراد باید هرچه سریع تر برای درمان این مشکل اقدام کنند. در این مقاله ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم 10 تا از بهترین دکتر زگیل تناسلی در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید به بهترین پزشک متخصص مراجعه کنید.
توصیه می شود قبل از مراجعه به پزشکان معرفی شده در این مقاله درباره آنها تحقیق کنید تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید از شما کمال تشکر را داریم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در ارتباط باشید. همچنین برای دریافت اطلاعات درباره بهترین جراح زیبایی زنان در تهران به مقاله مربوطه مراجعه کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.