ابدومینوپلاستی که با نام تامی تاک نیز شناخته می شود، یک روش جراحی و زیبایی است که برای بهبود شکل و ظاهر شکم و تقویت عضلات، دیواره شکم انجام می شود؛ نتایج عالی این روش باعث می شود تا شکم به زیبایی سفت و صاف شود و همچنین این دلیل باعث می شود تا هر کسی به انجام فوری این جراحی ترغیب شود؛ به شما توصیه می‌کنیم ابتدا با تمام جوانب این جراحی آشنا شوید و پس از بررسی عوارض و مزایای این جراحی، آن را زیر نظر بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تبریز انجام دهید.

در جراحی تامی تاک، ناحیه شکمی که به دلیل افزایش یا کاهش وزن، بارداری یا از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست شکل اولیه خود را از دست داده است، می تواند بافت سفت و متناسب خود را بازیابد که در طی این فرآیند چین و چروک های اضافی پوست و چربی های سرسخت از بین رفته و در نتیجه زیبایی و جوانی به این ناحیه از بدن باز گشته و اندام ایده آل خود را به دست خواهید آورد.

باید بدانید که ابدومینوپلاستی برای افرادی که اضافه وزن دارند یا سعی در کاهش وزن دارند مناسب نیست، اما برای افرادی که از چاقی فقط در ناحیه شکم رنج می برند می تواند مناسب باشد و تفاوت زیادی در اعتماد به نفس و کیفیت زندگی افراد ایجاد می کند.

فواید جراحی ابدومینوپلاستی

جراحی ابدومینوپلاستی دارای فواید بسیاری است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • جراحی ابدومینوپلاستی زیر نظر بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تبریز بسیاری از مشکلات بدن شما را حل می کند، کاهش حجم و اندازه شکم و پهلوها و به دنبال آن از بین بردن ترک ها و رگه های سطحی شکم، صاف شدن و فرم دادن به شکم از جمله مزایای خاص این عمل است.
  • عمل ابدومینوپلاستی باعث سفت شدن شکم می شود زیرا در تامی تاک پزشک عضلات شکم را می کشد و سپس با بخیه می دوزد.
  • در جراحی ابدومینوپلاستی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تبریز، چربی هایی که با ساکشن و جراحی از بدن خارج می شوند، برگشت ناپذیر اند زیرا در بزرگسالان چربی توانایی تقسیم شدن خود را از دست می دهد و با مقداری رژیم و ورزش کافی، نتیجه مطلوب حاصل می شود.
  • ابدومینوپلاستی برای خانم هایی که چندین بار باردار شده اند و شکم آویزانی دارند یا افرادی که پوست شکم شل و افتاده دارند مناسب است.
  • افزایش اعتماد به نفس افراد و حضور موثر در جامعه می تواند از نکات مثبت و یکی از فواید این جراحی باشد.

اقدامات قبل از جراحی ابدومینوپلاستی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تبریز

لازم است اقدامات قبل از عمل جراحی ابدومینوپلاستی را بدانید و تمام تلاش خود را برای انجام آن ها انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود:

  • سیگار کشیدن در عملکرد اکسیژن رسانی خون به بافت های بدن اختلال ایجاد می کند، بنابراین باید سیگار، قلیان، مشروبات الکلی را به طور کامل ترک کرد.
  • با توجه به اینکه یکی از خطرات حین جراحی احتمال خونریزی است، بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ایران توصیه می کند 2 هفته قبل از عمل ابدومینوپلاستی مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین، پلاویکس، آسپرین و مسکن ها را قطع کنید.
  • اگر از بیماری خاصی مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت رنج می برید، لازم است جراح خود را در جریان قرار دهید تا در صورت نیاز اقدامات لازم برای انجام جراحی ایمن برای شما انجام شود.
  • بیشتر میوه‌های قرمز، خون را صاف و رقیق می‌کنند، بنابراین بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تبریز توصیه می‌کند روز قبل از عمل از مصرف آن‌ها خودداری کنید.

مراقبت های بعد از جراحی ابدومینوپلاستی

مراقبت های بعد از جراحی ابدومینوپلاستی که باید رعایت کنید بسیار مهم و تاثیرگذار هستند و ما در این بخش از مقاله به شرح آن ها پرداخته ایم:

  • از مصرف دخانیات و الکل باید به مدت دو هفته پرهیز شود زیرا مصرف دخانیات و الکل منجر به خونریزی مکرر یا طولانی مدت خواهد شد.
  • ماساژ محل بخیه یک ماه پس از جراحی ابدومینوپلاستی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تبریز شروع می شود که در این صورت استفاده از روغن هایی مانند روغن زیتون و کرم های لوسیون کار را برای شما راحت می کند.
  • پس از 3 هفته فعالیت های ورزشی خود را شروع کنید و تمرینات بالاتنه و بازو را می توانید 1 ماه بعد از تامی تاک شروع کنید، در حالی که تمرینات پایین تنه را می توان 6 هفته بعد از جراحی شروع کرد.
  • آنتی بیوتیک ها، مسکن ها و داروهای تجویز شده را به موقع تهیه و مصرف کنید، زیرا با کمک این داروها می توانید درد را کنترل کرده و خطر عفونت را کاهش دهید.
  • نیازی به برداشتن بخیه ها نیست زیرا بخیه ها جذب می شوند و لازم است پس از 1 هفته برای تعویض پانسمان و بررسی زخم ها به بهترین کلینیک زیبایی در ایران مراجعه کنید