همان چیزی که در قرارداد وکالت قید می شود را می توان به عنوان حدود اختیارات بهترین وکیل مدنی در تهران اعلام کرد، در انتخاب وکیل مدنی بایستی نهایت دقت و توجه خود را به کار برید که فردی باشد که در این زمینه دارای تجربه کاری بوده و قادر باشد روند امور را به درستی و بدون هیچگونه مشکلی پیش ببرد.

بهترین وکیل مدنی در تهران بایستی بر امور مربوطه و قانون ادارات تسلط کاملی داشته و از سطح دانش بالایی برخوردار باشد. از دیگر ویژگی های مهم این وکیل می توان به رازداری و تعهد کاری اشاره کرد.

قرارداد وکالت مدنی به چند طریق انجام می گیرد؟

بهترین وکیل مدنی در تهران روش های انجام وکالت مدنی را این گونه بیان می کند:

  • وکالت تام: در این نوع وکالت موکل به بهترین وکیل مدنی در تهران اختیار کامل می دهد به عنوان مثال موکل اختیار کامل در مورد تصمیم گیری برای ملک خود را به وکیل می دهد.
  • وکالت خاص: در این وکالت موکل تنها برای مواردی خاص به وکیل اختیار می دهد به عنوان مثال موکل تنها اختیار فروش ملک را به وکیل می دهد. به این نکته توجه داشته باشید در وکالت خاص محدوده اختیارات وکیل کاملا تعیین شده و مشخص می باشد

حق الزحمه وکیل مدنی

به موجب ماده 675  قانون مدنی پرداخت حق الوکاله بهترین وکیل مدنی در تهران به طریق ذیل انجام می گیرد:

  • در صورتی که موکل و وکیل از قبل قراداد حق الوکاله را تنظیم کرده و به تایید و امضای طرفین رسیده باشد موکل موظف است براساس آن قرارداد عمل کند.
  • اگر بین بهترین وکیل مدنی در تهران و موکل قرارداد حق الوکاله وجود نداشته باشد حق الزحمه وکیل براساس عرف پرداخت می شود.
  • چنانچه میان وکیل و موکل برای پرداخت حق الوکاله اختلافی ایجاد گردد تعیین مقدار آن را می توانند به کارشناسان مربوطه در این زمینه بسپارند.