با توجه به این که جراحی بینی ترمیمی بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد، از این رو نیاز است که بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران این جراحی را انجام دهد و برای شناسایی بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران باید معیارهایی را بدانید تا به کمک آن بهترین ها را بشناسید و از جمله این معیارها، ویژگی های بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران می باشد که شامل موارد زیر می باشد:

  • بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران پزشکی می باشد که از مدارک تخصصی و تحصیلی مرتبطی با جراحی بینی برخوردار باشد و هم چنین این مدارک را از معتبرترین مراکز آموزشی و دانشگاه ها اخذ نموده باشد.
  • جراح بینی باید از تجربه، سابقه و مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد و نمونه کارهای قبلی بسیاری به منظور ارائه به بیماران داشته باشد.
  • بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران می بایست دارای پروانه طبابت و هم چنین شماره نظام پزشکی از وزارت بهداشت و درمان باشد.
  • از امکانات، تجهیزات و هم چنین ابزارآلات پزشکی جدید و مدرنی بهره مند باشد و همواره در راستای ارتقا سطح علمی و بهره مندی از روش های جدید تلاش بسیار نماید.
  • بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران پزشکی می باشد که در بهترین بیمارستان دولتی در ایران به عمل های جراحی خویش بپردازد.

مشکلات قابل حل در جراحی بینی ترمیمی

از جمله مشکلاتی که بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران می تواند آن ها را با انجام عمل جراحی رفع نماید، به شرح زیر می باشد:

  1. غیر مصنوعی شدن بینی و شکل ظاهری آن
  2. عدم تقارن بینی
  3. شکل گیری نامناسب
  4. کجی و انحراف بینی
  5. مسدود شدن راه تنفس
  6. برآمدگی بینی نامتعادل

مراقبت های پس از جراحی بینی ترمیمی

بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران به منظور دست یابی به نتیجه مطلوب تر، نکاتی را به شما توصیه می کند و خواهان آن است تا با رعایت چنین نکاتی، مشکلات موجود در جراحی اولیه بینی رفع گردیده و به نتیجه دلخواه دست یابید. از جمله این مراقبت ها شامل موارد زیر می باشد:

  • بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران به شما توصیه می کند تا حتی الامکان از سرفه کردن، باز کردن دهان بیش از حد، خندیدن و … خودداری نمایید.
  • برای چند روز بهتر است که از غذاهای آبکی و سوپ مانند استفاده کنید و از مصرف غذاهای جویدنی پرهیز کنید.
  • بهترین جراح بینی استخوانی در ایران از شما می خواهد تا به منظور کاهش و رفع کبودی های موجود بر روی سر، پس از گذشت مدت زمان  48 ساعت از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • برای این که ورم و کبودی های ناشی از جراحی بینی ترمیمی کاهش یابد، بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران به شما توصیه می کند تا مایعات و آبمیوه های طبیعی از قبیل: آب کرفس و آب آناناس بیشتر مصرف کنید.
  • از مصرف دخانیاتی همچون سیگار تا حد ممکن خودداری کنید.
  • ممکن است در ناحیه گلوی شما احساس درد پیش آید که به علت استفاده از لوله بیهوشی می باشد و با مصرف مایعات نرم و آبکی این درد بهبود می یابد و جای هیچ گونه ناراحتی نیست.
  • سعی نمایید تا باز کردن گچ بینی صورت تان را نشویید و در صورت ضرورت بهتر است به صورت آرایشگاهی و به کمک شخص دیگر این اقدام را انجام دهید.
  • بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران، داروهایی همچون: داروی مسکن، آنتی بیوتیک و داروهای ضد حساسیت تجویز می نماید و شما باید تمامی آن ها را در زمان تعیین شده مصرف کنید.
  • از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید و گرما جلوگیری به عمل آورید.
  • وجود خونابه بعد از جراحی ثانویه کاملا طبیعی می باشد و این جریان تا دو روز پس از عمل ممکن است ادامه داشته باشد و در صورتی که پانسمان زیر بینی کثیف شد، می توانید آن را به راحتی تعویض کنید.
  • سه ماه پس از جراحی بینی ترمیمی، می توانید فعالیت های ورزشی سبک خود را از سر بگیرید و تنها نکته قابل توجه این است که از وزنه زدن خودداری کنید.
  • شش ماه پس از جراحی می توانید فعالیت های ورزشی سنگین را همانند سابق انجام دهید و تنها نکته قابل درک این است که از وارد نمودن هرگونه ضربه، به بینی جدا خودداری کنید.

روش های شناسایی بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران

همانطور که می دانید، تنها عضوی که نقش مهم در زیبایی و جذابیت شکل ظاهری افراد ایفا می کند، بینی می باشد. بنابراین در صورتی که قصد انجام جراحی را داشته باشید، باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که نزد بهترین جراح بینی، عمل را انجام دهید و از بروز عواقب بعدی و عمل های ثانویه جلوگیری به عمل آورید. با این وجود در برخی مواقع عمل های بینی دچار مشکلاتی می گردد و منجر به جراحی بینی ترمیمی و ثانویه می شود که در این مواقع نیاز است که نزد بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران بروید و تحت اقدامات لازم قرار بگیرید. از جمله روش های شناسایی بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران شامل موارد زیر می باشد:

  • اولین گام شناسایی بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران این است که از آشنایان و اقوامی که قبلا نزد جراح بینی رفته اند و از نتیجه به دست آمده رضایت قلبی را دارا می باشند، پرس و جو و تحقیق نمایید و در صورتی که از تخصص و مهارت جراح خویش رضایت کافی را داشته باشند، اطلاعات وی را گرفته و به صورت حضوری نزد جراح مذکور بروید و نمونه کارهای قبلی ایشان را مشاهده و بررسی نمایید.
  • در صورتی که تحقیقات محلی نتیجه بخش نباشد و یا این که از اطرافیانتان شخصی جراحی بینی را انجام نداده باشند، می توانید از گزینه های بعدی از جمله: کمک گیری از فضای مجازی استفاده نمایید. از مزایای فضای مجازی مانند گوگل می توان به مقایسه پزشکان با یکدیگر و ارائه کلیه خدمات و هم چنین ارائه نمونه کارهای جراحان اشاره نمود.
  • از دیگر روش های یافتن بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران این است که از پزشک خانواده و یا پزشک عمومی خویش در رابطه با جراحی بینی و بهترین جراح بینی در ایران کیست، سوال بفرمایید و ایشان با در نظر داشتن نوع مشکل شما و هم چنین با در نظر داشتن موقعیت جغرافیایی منزل شما، بهترین جراح بینی ترمیمی در ایران را که در نزدیکی محل زندگی شما وجود دارد، را معرفی خواهد کرد.